Regulament Autism 24h
   ATENTIE: pentru a putea participa la eveniment este necesar sa va aflati in una din urmatoarele situatii:
1. vaccinat împotriva virusului SARS-CoV-2, au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
2. efectuarea un test ANTIGEN zona de START  in data de 04 septembrie incepand cu ora 08.00 (asigurat gratuit)
3. prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore
4. prezintă rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore
5. persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a  zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale .
 
ATENTIE:
   In functie de evolutia pandemica ne vom lua masuri de a modifica conditiile de participare pentru a asigura toate masurile de siguranta pentru participanti.

1. ORGANIZATOR

Evenimentul Autism 24h Marea Neagra este organizat de Asociatia Centrul Psihologic Marea Neagra, organizație non profit.

Evenimentul Autism 24 h Marea Neagra este o manifestare sportivă pentru amatori, profesioniști și copii și are ca scop promovarea mișcării în aer liber si promovarea cauzei persoanelor cu nevoi speciale.

Fiecare concurent acceptă aceste reguli de participare și confirmă că le-a citit și înțeles prin înregistrarea online sau la fața locului.

2. DESFASURARE

Competitia se desfasoara in perioada 04.09.2021 ora 10 pana la data de 05.09.2021 ora 10.

Locatia evenimentului: Plaja Mamaia. Traseu: Plaja – Piateta Perla (Vila Radio Constanta) – Café del Mar- retur. Bucla de 3 km.

Fiecare echipa are posibilitatea sa-si instaleze la linia de START un cort al echipei pt odihna si depozitarea bagajelor echipei.

Corturile pot fi instalate in perioada 02.09 – 03.09.2021.

Pe întreaga perioadă a evenimentului, participanţii pot alerga, pot merge la pas, pot lua pauze pentru a se odihni, pot dormi.

Participantii pot parasi zona de concurs si pot reveni oricand pe timpul celor 24 de ore.

Inainte de inscriere in concurs, recomandam urmatoarele:
a) Test de efort / repaus EKG;
b) Analize de sânge (pentru depistarea unor eventuale probleme, etc.)

3. TAXE

Fara TAXA de PARTICIPARE.

 Implicarea ALERGATORILOR din echipa in  promovarea strangerii de fonduri pt proiectele sustinute.

Pentru companiile ce nu participa la campania de strangere de fonduri si vor sa se promoveze  in cadrul evenimentului, taxa este  4.000 lei .

4. INSCRIERI INDIVIDUALE

Alergatori inscrisi individuali pot alege o echipa din cele propuse de catre organizator in functie zona geografica pe care considera ca doresc sa o reprezinte.

Declarația de participare va fi completată de fiecare concurent pt a fi predata organizatoruluiin ziua evenimentului.

Echipa este formata din: maxim 20 de participanti.

Aici poti descarca declaratia de participare.

5. INSCRIERI ECHIPE

Inscrierea se face de capitanul de echipa prin completarea FORMULARULUI ONLINE aflat pe pagina evenimentului.

Declarația de participare va fi completată de fiecare concurent si va fi predata capitanului de echipa pt a fi transmisa organizatorului.

Inscrierea participantilor se realizeaza de capitanul de echipa.

Echipa este formata din: minim 10 si maxim 15 de participanti.

Capitanul de echipa este singurul ce decide asupra componentei echipei.

Capitanul de echipa preda lista cu membrii echipei cel tarziu in ziua competitiei.

6. INSCRIERI: ALERGI IN ORASUL TAU

1. Organizatorul iti va oferi tot ajutorul necesar pt desfasurarea evenimentului Autism 24h in orasul tau unde poti alerga singur sau intr-o echipa.

2. Organizatorul iti va asigura kitul de concurs.

3. Organizatorul iti va asigura o promovare identica cu a oricarei echipe aflate in competitie.

4. Organizatorul iti asigura transmisiunea online a evenimentului la locul de START si pe retelele sociale.

7. KIT INSCRIERI:

a) experienţa unui concurs unic în România;

b) număr de concurs si chip electronic

c) cadouri din partea sponsorilor;

d) medalie de finisher;

e) trofeul echipei;

f) clasament online;

g) acces la pasta party;

h) acces la punctul de hidratare / alimentare

i) fotografii din timpul evenimentului;

j) serviciu medical de urgenţă;

k) diploma de participare

8. PREMII

Autism24h nu acorda premii deoarece este un eveniment caritabil.

9. PROGRAM

Ridicarea kiturilor

a) Se poate realiza de la sediul Centrului Marea Neagra din str. Andrei Muresanu nr. 8 in perioada

30.08.2021 – 02.09.2021 intre orele 09.00 – 17.00

b) Din Piateta PERLA Mamaia in data de 03 septembrie 2021 intre orele 00 – 18.00.

10. EVENIMENT

09.00 – 09.15: Exercitii de incalzire

09.15 – 09.50: Prezentare echipe / Discursuri Capitani de echipa.

09.50 – 09.55: Prezentare sponsori

09.55 – 10.00: CURSA SCAUNE RULANTE

ORA 10.00 – START CURSA CLASICA – echipe 24 h

ORA 11.00 – START CURSA COPIILOR

11.30 – 20.00 – Momente artistice

20.00 – 20.20 – Aprindere torte plaja

10.00 – SOSIRE 05 septembrie 2020

10.00 – 11.30 Premierea echipelor participante

În funcție de condițiile meteo sau evenimente nepravazute, pot apărea schimbări care vor fi anunțate de organizatori.

În cazul apariției schimbărilor în prezentul program acestea vor fi anunțate de organizatori în timp util pe toate canalele de comunicare: pagina de facebook, site-ul competiției.

11. PARTICIPARE

Concursul este deschis celor care au împlinit vârsta de 18 ani și sunt apți din punct de vedere medical să susțină acest tip de efort, pe baza declarației pe propria răspundere.

Pot participa și persoane care au 16 ani împliniți numai cu acordul parintilor, sub conditia participarii pe timpul competitiei alaturi de un adult.

Fiecare membru al echipei va avea pe mana o bratara si un tatuaj temporar cu durata de 2/3 zile pe care va avea obligatia sa le poarte pe timpul competitiei, pentru a putea fi oricand prezentat organizatorului pt validare.

Participarea la evenimentul AUTISM24H se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a aptitudinii de a participa la un eveniment sportiv, a stării de sănătate fizică şi mentala.

Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la realizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.

Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.

Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile/instrucţiunile organizatorului şi a personalului de concurs.

Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

12. PUNCTE DE CONTROL

Pe parcursul traseului vor fi amenajate 2 puncte de control ce vor monitoriza km inregistrati de catre fiecare participant.

La linia de START va exista un punct de alimentare unde se vor găsi bauturi energizante, apa, fructe, zahar si diverse produse alimentare. Traseul de concurs va fi amenajat delimitat si amenajat corespunzator.

Vor exista si ARBITRI pe traseu pt a verifica modalitate de desfasurare a concursului.

13. DESCALIFICARE

Organizatorii își rezervă dreptul de a descalifica orice participant/echipa dacă nu respectă acest regulament sau într-una din următoarele situații:

a) pierderea sau modificarea numărului de concurs;

b) nerespectarea traseului;

c) utilizarea unui mijloc de transport în timpul cursei;

d) părăsirea echipamentului pe traseu;

e) aruncarea gunoiului pe traseu, ambalajele utilizate pot fi lăsate la punctele de control sau la punctele de alimentare;

f) neacordarea de ajutor unui alt alergător aflat în dificultate în limita regulei “Primum non nocere” – În primul rând să nu facem mai rău

g) lipsă de respect față de ceilalți concurenți, organizatori, voluntari

Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului.

Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.

Va exista o pista clara de alergare, amenajata pe nisip chiar la linia apei, iar fiecare participant are obligatia de a-si pastra traseul de alergare, sub sanctiunea descalificarii.

Descalificare echipa

O echipa este descalificata daca aduna 3 AVERTISMENTE pe timpul celor 24 de ore, acestea pot fi de urmatoarele tipuri:

a) un membru al echipei nu parcurge intreaga bucla 3 km in mod corect

b) un membru al echipei arunca deseuri de orice fel pe traseul de alergare

c) un membru al echipei profereaza amenintari, jigniri la adresa celorlalti participanti la competitie sau la adresa organizatorilor

d) alte situatii neplacute ce pot aparea pe timpul competitiei.

14. ECHIPAMENT

Următoarele echipamente sunt obligatorii pentru fiecare participant ce va fi prezent la start: pantofi alergare, echipament sportiv, număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator), lanterna (frontal) pe timp de noapte.

Fiecare echipa are obligatia de a alege un tricou de alergare care sa poarte inscriptia, logo-ul, insemnul distinctiv al echipei.

15. RECLAMATII/CONTESTATII

Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris la organizator in cel tarziu 1 h de la incheierea competitiei.

Modificarea traseului, alte decizii privind desfăşurarea concursului

Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.

Orice decizie va fi luată de comitetul organizator in colaborare cu capitanii de echipa.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 7 zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe site-ul competiție, sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru informaţii privind programul cursei.

16. SIGURANTA

Concurenţii îşi asumă direct răspunderea pentru participarea la această cursă prin semnarea declaraţiei pe proprie răspundere, iar organizatorii nu sunt responsabili în cazul în care alergătorii se accidentează sau se rănesc, în timpul sau ca urmare a participării la această competiţie.

În zona de Start va exista un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgenţă în caz de nevoie.

Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru obiectele pierdute sau uitate pe traseu în timpul concursului sau după terminarea acestuia.

17. ANULAREA PARTICIPARII

Dacă dintr-un motiv întemeiat doriţi să anulaţi participarea la cursă, vă rugăm să anunţaţi acest lucru organizatorilor la adresa de e-mail adriangemanaru@yahoo.com

După data de 30.08.2021 nici un fel de modificare nu va mai fi acceptată din motive organizatorice.