Evenimentul Autism 24h este organizat de Asociatia Centrul de Autism Marea Neagra, organizație non profit.
Evenimentul Autism 24h este o manifestare sportivă pentru amatori, profesioniști și copii și are ca scop promovarea mișcării în aer liber si promovarea cauzei persoanelor cu nevoi speciale.
Fiecare concurent acceptă aceste reguli de participare și confirmă că le-a citit și înțeles prin înregistrarea online sau la fața locului.
Organizatorul are dreptul de a selecta și de a accepta în concurs echipe și participanți ce respectă evenimentul, manifestă o conduită corectă și responsabilă, nu proferează injurii ori amenințări.
Competitia se desfasoara in perioada 13.09.2025 ora 10 pana la data de 14.09.2025 ora 10.
Locatia evenimentului: Plaja Mamaia. Traseu: Plaja – Piateta Perla (Vila Radio Constanta) – Café del Mar- retur. Bucla de 3 km.
Fiecare echipa are posibilitatea sa-si instaleze la linia de START un cort al echipei pt odihna si depozitarea bagajelor echipei.
Corturile pot fi instalate in perioada 10.09 – 12.09.2025
Pe întreaga perioadă a evenimentului, participanţii pot alerga, pot merge la pas, pot lua pauze pentru a se odihni, pot dormi.
Participantii pot parasi zona de concurs si pot reveni oricand pe timpul celor 24 de ore.
Inainte de inscriere in concurs, recomandăm urmatoarele:
a) Test de efort / repaus EKG;
b) Analize de sânge (pentru depistarea unor eventuale probleme, etc.)
Participantii au posibilitatea sa aleaga intre cele 2 variante propuse:
a) TAXA de PARTICIPARE se va achita până cel târziu în data de 01.09.2025
individual: 400 lei
echipa: 4.800 lei
Recomandăm pt fiecare ECHIPĂ un minim de 600 km donati pt a realiza primul proiect destinat copiilor speciali
b) Vreau sa fiu AMBASADOR
Fiecare alergator isi stabileste personal targhetul pentru strangerea de fonduri pt proiectele sustinute
Pentru a participa un alergator este obligatoriu sa facă parte dintr-o echipă .
Declarația de participare este ONLINE și este completată de fiecare concurent in momentul inscrierii.
Echipa este formata din: minim 8 participanti si maxim 12 participanti.
Înscrierea se face individual de fiecare alergător prin completarea FORMULARULUI ONLINE aflat pe pagina evenimentului.
Declarația de participare ONLINE va fi completată de fiecare concurent in momentul inscrierii.
Inscrierea participantilor se realizeaza de fiecare participant in mod individual.
Echipa este formata din: minim 8 si maxim 12 participanti.
Capitanul de echipa este singurul ce decide asupra componentei echipei.
a) tricou tehnic, hanorac, sosete tehnice, bandana;
b) număr de concurs si chip electronic
c) cadouri din partea sponsorilor;
d) medalie de finisher;
e) trofeul echipei;
f) clasament online;
g) acces zona de hidratare si hrana;
h) acces la punctul de hidratare / alimentare
i) fotografii din timpul evenimentului;
j) serviciu medical de urgenţă;
k) diploma de participare
Autism24h acorda datorita implicarii Ambasadorilor urmatoarele premii:
40 km donati (400 lei) - taxa de participare si asigura costul Kitului de Eveniment
100 Km donati (1.000 lei) - ofera dreptul de a primi boxa portabila
250 km donati ofera dreptul de a primi o lanterna profesională
500 km donati ofera dreptul de a primi un rucsac tactic:
1.000 km donati ofera dreptul de aprimi un kit de supravietuire
Premiile se cumulează . Cine ajunge la 1.000 km donati ridica toate cele 4 premii.
Pentru DONATORI oferim urmatoarele premii:
- donatiile intre 200 si 499 lei primesc Brelocul Autism24h
- donatiile intre 500 si 999 lei primesc Medalia Autism24h
- donatiile intre 1.000 si 1.999 lei primesc Tricoul Autism24h
- donatiile peste 2.000 lei primesc Hanoracul Autism24h
Donatiile alergatorilor se insumeaza in cadrul echipei.
Prima optiune in alegerea beneficiarilor proiectelor apartine echipei si in situatia in care nu exista propuneri din partea echipei, atunci organizatorul poate propune o organizatie beneficiara a proiectelor.
Avand in vedere caracterul caritabil al evenimentului, recomandarea pt fiecare echipa este pragul minim de 600 de km donati pt a duce la indeplinire primul proiect.
Prezentarea PROIECTELOR este realizata pe pagina Proiecte sustinute
Ridicarea kiturilor
Din Piateta PERLA Mamaia in perioada:
11.09.2025 – 12.09.2025 intre orele 09.00 – 16.00
09.00 – 09.15: Exercitii de incalzire
09.15 – 09.50: Prezentare echipe
09.50 – 09.55: Prezentare sponsori
09.55 – 10.00: CURSA SCAUNE RULANTE
ORA 10.00 – START CURSA CLASICA – echipe 24 h
ORA 11.00 – START CURSA COPIILOR
10.00 – SOSIRE 14 septembrie 2025
10.00 – 11.30 Premierea echipelor participante
În funcție de condițiile meteo sau evenimente nepravazute, pot apărea schimbări care vor fi anunțate de organizatori.
În cazul apariției schimbărilor în prezentul program acestea vor fi anunțate de organizatori în timp util pe toate canalele de comunicare: pagina de facebook, site-ul competiției.
Concursul este deschis celor care au împlinit vârsta de 18 ani și sunt apți din punct de vedere medical să susțină acest tip de efort, pe baza declarației pe propria răspundere.
Pot participa și persoane care au 16 ani împliniți numai cu acordul parintilor, sub conditia participarii pe timpul competitiei alaturi de un adult.
Fiecare membru al echipei va avea pe mana o bratara pe care va avea obligatia sa o poarte pe timpul competitiei, pentru a putea fi oricand prezentata organizatorului pt validare.
Participarea la evenimentul AUTISM24H se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a aptitudinii de a participa la un eveniment sportiv, a stării de sănătate fizică şi mentala.
Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la realizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.
Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.
Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile/instrucţiunile organizatorului şi a personalului de concurs.
Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.
Pe parcursul traseului vor fi amenajate 2 puncte de control ce vor monitoriza km inregistrati de catre fiecare participant.
La linia de START va exista un punct de alimentare unde se vor găsi bauturi energizante, apa, fructe, zahar si diverse produse alimentare. Traseul de concurs va fi amenajat delimitat si amenajat corespunzator.
Vor exista si ARBITRI pe traseu pt a verifica modalitate de desfasurare a concursului.
Organizatorii își rezervă dreptul de a descalifica orice participant/echipa dacă nu respectă acest regulament sau într-una din următoarele situații:
a) pierderea sau modificarea numărului de concurs;
b) nerespectarea traseului;
c) utilizarea unui mijloc de transport în timpul cursei;
d) părăsirea echipamentului pe traseu;
e) aruncarea gunoiului pe traseu, ambalajele utilizate pot fi lăsate la punctele de control sau la punctele de alimentare;
f) neacordarea de ajutor unui alt alergător aflat în dificultate în limita regulei “Primum non nocere” – În primul rând să nu facem mai rău
g) lipsă de respect față de ceilalți concurenți, organizatori, voluntari
Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului.
Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.
Va exista o pista clara de alergare, amenajata pe nisip chiar la linia apei, iar fiecare participant are obligatia de a-si pastra traseul de alergare, sub sanctiunea descalificarii.
O echipa este descalificata daca aduna 3 AVERTISMENTE pe timpul celor 24 de ore, acestea pot fi de urmatoarele tipuri:
a) un membru al echipei nu parcurge intreaga bucla 3 km in mod corect
b) un membru al echipei arunca deseuri de orice fel pe traseul de alergare
c) un membru al echipei profereaza amenintari, jigniri la adresa celorlalti participanti la competitie sau la adresa organizatorilor
d) alte situatii neplacute ce pot aparea pe timpul competitiei.
Următoarele echipamente sunt obligatorii pentru fiecare participant ce va fi prezent la start: pantofi alergare, echipament sportiv, număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator), lanternă frontală pe timp de noapte.
Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris la organizator in cel tarziu 1 h de la incheierea competitiei.
Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.
Orice decizie va fi luată de comitetul organizator in colaborare cu capitanii de echipa.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 7 zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe site-ul competiție, sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru informaţii privind programul cursei.
Concurenţii îşi asumă direct răspunderea pentru participarea la această cursă prin semnarea declaraţiei pe proprie răspundere, iar organizatorii nu sunt responsabili în cazul în care alergătorii se accidentează sau se rănesc, în timpul sau ca urmare a participării la această competiţie.
În zona de Start va exista un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgenţă în caz de nevoie.
Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru obiectele pierdute sau uitate pe traseu în timpul concursului sau după terminarea acestuia.
Dacă dintr-un motiv întemeiat doriţi să anulaţi participarea la cursă, vă rugăm să anunţaţi acest lucru organizatorilor la adresa de e-mail adriangemanaru@yahoo.com
După data de 01.09.2025 nici un fel de modificare nu va mai fi acceptată din motive organizatorice.