CAMERA VIRTUALĂ
Valoare proiect: 146.000 lei (96.000 lei-VR + 50.000-Soft aplicatie)
Numar: 30 Căști Oculus Quest 3
Obiectiv echipa: 2.000 km donați
Numar beneficiari: 30 Centre din România

Sunt disponibile 7 scenarii diferite: 1.Școală, 2.Grădiniță, 3.Medic, 4.Restaurant, 5.Petrecere, 6.Mall, 7.Parc-Loc de joacă.

Prin intermediul camerei virtuale copilul cu nevoi speciale poata lua contact cu mediul inconjurator, fara a se simti amenintat.

Cu ajutorul camerei  virtuale implementam o terapie inovatoare pentru copiii cu dificultati de integrare in societate si in sistemul de invatamant 

1.Principala problema a copiilor cu CES este incapacitatea acestora de a se adapata la factorii sociali din mediul inconjurator, aceasta concretizandu-se de multe ori in imposibilitatea acestor copii de a se adapta la normele sociale din gradinite si scoli.

2.Programele de terapie realizate pentru acesti copii se desfasoara la modul invidiual, astfel incat in momentul in care acestia urmeaza sa se integreze in comunitate nu au reprezentarea clara la nivel mental asupra modalitatii lor de actiune in medii total noi.

3. Principala piedica in viata unui copil cu CES este legata de faptul ca nu reuseste sa-si negocieze relatiile cu ceilalti copii.

4. Pentru a putea trece cu usurinta peste dificultati si sa inteleaga ce urmeaza sa i se intample, este necesar sa se obisnuiasca cu aceste elemente si sa le vizualizeze inainte.

5.Copilul cu CES invata extrem de usor vizual si are nevoie de prompt vizual pentru ca el sa inteleaga ce se asteapta de la el.

Inapoi la proiecte sustinute!